תוכן ענינים
  1. 7 חנויות צעצועים לילדים מומלצות לרכישת אונליין
  2. החנויות המומלצות
  3. טויס אר אס
  4. צעצועי מורן
  5. כפר השעשועים
  6. הפיראט האדום
  7. קודקוד
  8. טובי מרכז הצעצועים
  9. טיק טק טוי
  10. אז איפה נוח יותר לקנות צעצועים לילדים?

7 חנויות צעצועים לילדים מומלצות לרכישת אונליין

7 חנויות צעצועים לילדים מומלצות לרכישת אונליין

בעידן של היום אפשר להזמין כמעט כל דבר אונליין, גם צעצועים לילדים. ברשת תוכלו למצוא מגוון רחב של חנויות צעצועים לילדים בכל הגילאים, החל מצעצועים לתינוקות, משחקי הרכבה, יצירה, בובות, פאזלים ומה לא.. כשמזג האוויר בחוץ חם או גשום, ובמיוחד עכשיו בתקופת הקורונה, ישנם מצבים בהם רכישת מוצרים אונליין תהיה נוחה יותר מלהגיע פיזית לחנות. אז איך תדעו מאילו חנויות צעצועים אונליין כדאי לבצע הזמנות? סקרנו עבורכם מספר חנויות לילדים מומלצות אונליין, והנה התוצאות.

החנויות המומלצות:

טויס אר אס

מדובר ברשת חנויות גדולה בפריסה ארצית, חנויות הרשת מרווחות ומציעות מגוון גדול של צעצועים לילדים, וכך גם אתר האינטרנט שלהם. באתר תוכלו להתמצא בקלות ולחפש צעצועים לילדים לפי קטגוריות כמו גיל הילד, טווח מחירים, מותג מסויים, סוגי משחקים, מבצעים ועוד. חוויית קנייה קלה ונוחה. תוכלו לבחור משלוח או איסוף מהסניף הקרוב לביתכם.

צעצועי מורן 

כמו בחנות עצמה, גם באתר האינטרנט של צעצועי מורן תוכלו להנות ולהתרשם משפע הצעצועים והמשחקים שהחנות מציגה, בחלוקה של קטגוריות לפי סוגי המשחקים, כגון צעצועי עץ, אופניים לילדים, משחקי חצר, משחקי הרכבה, מותגים ועוד. האתר מציע משלוח עד הבית, איסוף מהחנות ואף משלוח מהיום להיום בתוספת תשלום לאזורים מסויימים. עוד אתר נפלא בו ניתן להזמין אונליין צעצועים לילדים.

כפר השעשועים 

מדובר ברשת חנויות משחקים, מוצרי פופ, כלי כתיבה, צעצועים לילדים ועוד. באתר של הרשת ישנה אפשרות להזמנת אונליין לפי סניפי הרשת. אך שימו לב כי לא ניתן לבצע הזמנות אונליין מכל הסניפים, אלא רק מחלקם, ויש לבדוק לפני הרכישה לאילו אזורים הסניף מבצע משלוחים. לכל סניף אתר אונליין עצמאי, כל אתר מעוצב בסגנון שונה ומציע צעצועים מובחרים לילדים.

הפיראט האדום

גם במקרה של הפיראט האדום מדובר ברשת חנויות עם סניפים בכל הארץ, שגם לה יש מספר אתרי אינטרנט להזמנות אונליין, לכל סניף יש אתר נפרד. באתר תוכלו למצוא את מגוון סוגי צעצועים בחלוקה לפי קטגוריות. גם כאן צריך לשים לב לאזורי החלוקה של כל סניף ותוכלו לבחור בין משלוח לאיסוף מהסניף ממנו ביצעתם את ההזמנה.

קודקוד

מותג משחקי הילדים קודקוד מציג אתר אינטרנט בו ניתן לבצע רכישות אונליין ממש בקלות. האתר מרכז את משחקי הילדים המוכרים והאהובים שעל חלקם כולנו גדלנו, בחלוקה נוחה לקטגוריות – משחקי הרכבה, משחקי קלפים, משחקים לכל המשפחה ועוד. אתר האונליין של קודקוד מציע משלוחים על הבית.

טובי מרכז הצעצועים

טובי היא רשת חנויות מובילה לצעצועים, משחקי קופסא, חומרי יצירה, ציוד לבתי הספר ולגננות, ציוד לאקדמאים ועוד. לרשת שני סניפים בעיר ראשון לציון ובחולון, כמו כן ניתן לרכוש צעצועים און ליין דרך אתר האינטרנט שלהם. בחנות תמצאו בין היתר צעצועי התפתחות ולמידה לתינוקות, צעצועים לכל הגילאים, משחקי קופסא, משחקי חשיבה, יצירות, הפתעות לימי הולדת, ציוד לימי הולדת, בלוני הליום, קורקינטים ובימבות ועוד.

טיק טק טוי

חנות הצעצועים המובילה באזור השרון. ניתן לרכוש אצלם באתר האינטרנט ובחנות הממוקמת בעיר רעננה. בין מגוון המוצרים של החברה: ממונעים, בריכות סוגים שונים, משחקי עץ, משחקי הפעלה, משחקי קופסא, פליימוביל, צעצועים על שלט ועוד, במחירים תחרותיים.

אז איפה נוח יותר לקנות צעצועים לילדים?

אז כפי שראיתם רוב החנויות מציגות גם אתרים לרכישות אונליין. יש אנשים שאוהבים יותר להגיע לחנות ולטייל במעברים וככה למצוא את הצעצועים שהם מעוניינים בהם, ויש אנשים שמעדיפים לשבת בבית מול המחשב, לשוטט באתרי האינטרנט ולבצע הזמנות אונליין. בשני המקרים תהנו ממוצרים רבים ומטווח מחירים רחב.