מדיניות ההחזרות של חברת גו צ'יינה בע"מ

כחלק מהמאמץ לצמצם מקרים של עגמת נפש בשל סחורה פגומה או לא מתאימה, אנו דואגים לכל תהליך המשלוח עד להגעתו לארץ ומבצעים מערך בקרה על הסחורות מההזמנה הראשונה. כל הסחורה מגיעה ממפעלים בעלי תקני איכות לפי השוק האירופי והאמריקאי .

אחריות

גו צ'יינה בע"מ נוהגת באחריות מלאה ובצמוד לתנאים המוגדרים במדיניות ההחזרות שלה. למרות שהחברה מפעילה את מלוא האמצעים העומדים לרשותה ועושה את מלוא המאמצים על מנת לצמצם מראש את הסיכויים לכך שתיגרם עגמת נפש, לא ניתן להימנע מכך לחלוטין. מדיניות ההחזרות באה לענות על המקרים הללו. למרות הבקרה המלאה אנו מספקים ביטחונות במקרה של החזרות סחורה.

התנאים להחזרת סחורה:

  • במידה והגיעה סחורה פגומה ללקוח, אנחנו מטפלים בהחלפת המוצר ואף נותנים פיצוי ללקוח והחברה סופגת את כל ההוצאות, כולל המשלוח חזרה לסין.

  • אם הסחורה או חלק ממנה אינה תואמת את מה שהזמין הלקוח או שיש טעות במשלוח, נדאג לשלוח את הסחורה הלא רצויה חזרה לסין, לבצע את ההחלפה, ולבצע משלוח חזרה לישראל עד לבית הלקוח. החברה תספוג את כל העלויות בכל התהליך.

  • ללקוח VIP עסקים מתלווה איש קשר צמוד וזמין אשר מעדכן אותו בסחורה ובמוצרים חדשים שיצאו בתחום היבוא שלו. אנו מספקים גם הנחות ברכישה חוזרת של סחורה לבית העסק.

  • במקרה של טעות בהזמנת סחורה, החברה תספוג את מלוא עלות המשלוח. על הלקוח לדאוג לכל הפרטים, כלומר, לשילוח לסין ובחזרה לישראל.

  • כל זאת נעשה מתוך רצון לספק את השירות ואת הסחורה הטובים ביותר ללקוח, מתוך אמונה ששיתוף פעולה הוא אחד המרכיבים החשובים של הצלחה הדדית.